Všeobecné obchodní podmínky a Provozní řád

Všeobecné obchodní podmínky upravující používání ubytovacích služeb (dále též jen "Podmínky" nebo jen "VOP")

 

obchodní společnosti
LEVI, spol. s r.o.
IČO: 15526119
sídlem Brno, Pisárky, Kalvodova 121/23, PSČ 60200
zapsané v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 599

Definice pojmů

Podmínky je označení pro tento dokument, který je svou povahou obchodními podmínkami ve smyslu ustanovení § 1751 zákona číslo 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.

Ubytovatelem se pro účely těchto Podmínek rozumí obchodní společnost LEVI, spol. s r.o., IČO: 15526119, sídlem Brno, Pisárky, Kalvodova 121/23, PSČ 60200, zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 599. Ubytovatel je provozovatelem Vila Prag na adrese Praha, Hlubočepy, Pod Habrovou 490/8, PSČ 15200.

Hotelem se rozumí ubytovací zařízení – Vila Prag.

Hostem nebo Ubytovaným se rozumí fyzická nebo právnická osoba, se kterou uzavře Ubytovatel smlouvu o ubytování.

Doprovázející osobou se rozumí fyzická osoba, jejímž záměrem je být v Hotelu ubytována s tím, že smlouva o ubytování bude uzavřena mezi Ubytovatelem a Hostem.

Prostory vyhrazené k ubytování jsou výhradně pokoj v Hotelu, který byl Ubytovatelem Hostu poskytnut k užívání.

Smluvními stranami se rozumí Ubytovatel a Host.

Úvodní ustanovení
  1. Tyto Podmínky upravují používání ubytovacího zařízení Hotelu, jakož i služeb s ubytováním v Hotelu souvisejících.
  2. Speciální, individuální podmínky nejsou součástí těchto Podmínek, nýbrž podléhají samostatnému ujednání mezi Ubytovatelem, Hostem či třetími stranami.
  3. Ubytovací služby Hotelu či služby s ubytováním související využívá Host a případně též Doprovázející osoba, či osoby.
Uzavření smlouvy o ubytování
  1. Host je oprávněn poptat ubytovací či jiné služby poskytované Ubytovatelem osobně, telefonicky, prostřednictvím e-mailu či v jiné ústní či písemné formě, prostřednictvím on-line rezervačního systému Ubytovatele umístěného na internetových stránkách https://www.secure-hotel-booking.com/smart/Vila-Prag/JSL4/cs/.
  2. Smlouva uzavřená za přítomnosti smluvních stran: V případě osobního jednání je smlouva uzavřena bezodkladnou akceptací nabídky ze strany Hosta.
  3. Smlouva uzavřená v nepřítomnosti smluvních stran: Ubytovatel zašle Hostovi nabídku, která je návrhem na uzavření smlouvy. Nabídka musí obsahovat závazek, dobu a výši úplaty. Pokud není přijata v uvedené lhůtě (standardně 3 pracovní dny), zaniká.
  4. Smlouva uzavřená prostřednictvím smluvních partnerů: Host se zavazuje dodržovat tyto Podmínky a předpisy Hotelu. Při nástupu se prokazuje voucherem nebo poukazem od partnera.
Úplata za ubytování
  1. Aktuální výše úplaty za služby je uvedena v on-line rezervačním systému Ubytovatele a může být jednostranně upravena. Konečná výše je stanovena v Nabídce přijaté Hostem.
  2. Host má nárok na služby za cenu z Nabídky v případě její včasné akceptace. Úplata je tvořena částkou za služby, DPH a případnými poplatky.
  3. Ubytovatel může požadovat zálohu ve výši 100 % při rezervaci. Pokud záloha není uhrazena, může od smlouvy odstoupit.
  4. Úplata je hrazena v CZK nebo EUR, případně jiné měně dle dohody a aktuálního kurzu.
Storno podmínky
  1. Odstoupení Hostem znamená povinnost zaplatit smluvní pokutu ve výši zálohy. Pokud Host nedorazí, platí totéž.
Služby s ubytováním spojené
  1. Host může využívat bazén, biliard, dětské atrakce, techniku, ohniště, vířivku, saunu a relaxační místnosti. Ceny jsou v rezervačním systému.
  2. Ceny za tyto služby nejsou zahrnuty v Úplatě.
Práva a povinnosti smluvních stran
  1. Ubytovatel poskytuje ubytování na sjednanou dobu za Úplatu, předá prostor ve způsobilém stavu a zajistí nerušený výkon práv.
  2. Host je povinen zaplatit Úplatu, užívat prostor řádně, respektovat ostatní hosty, dodržovat noční klid, chránit vybavení, nahlásit škody, a dodržovat zákaz kouření.
  3. Host odpovídá za škody způsobené svým jednáním či osobami jemu svěřenými.
  4. Host může vnášet zvířata za poplatek.
  5. Porušení povinností opravňuje Ubytovatele odstoupit od smlouvy a ponechat si Úplatu.
Reklamace a vyšší moc
  1. Host může reklamovat kvalitu ubytování/služeb. Ubytovatel je povinen reklamaci řešit bez zbytečného odkladu.
  2. Za vyšší moc se považují události mimo kontrolu stran (např. válka, epidemie, živelní pohromy). Pokud dojde k uzavření hotelu, Host obdrží poukaz na částku uhrazené úplaty.
Závěrečná ustanovení
  1. Rozhodné právo: vztahy se řídí českým právem, přednost mají individuální ujednání.
  2. Řešení sporů: Host je informován o možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím ČOI (www.coi.cz).
  3. Forma písemností: Oznámení musí být v písemné formě, lze použít i e-mail.
  4. Inflační doložka: Ubytovatel může zvýšit úplatu o míru inflace dle ČSÚ.
  5. Změny podmínek: Ubytovatel může jednostranně změnit podmínky, nová verze je na https://vilaprag.cz/.
  6. Oddělitelnost: Neplatnost jedné části neovlivní platnost ostatních.
  7. Platnost a účinnost: Podmínky platí od 1. 11. 2022.

Provozní řád ubytovacího zařízení

Tento provozní řád je zpracován v souladu se zákonem č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, a stanovuje základní pravidla provozu, hygieny a bezpečnosti v ubytovacím zařízení.
1. Zařízení
Název zařízení: Vila Prag
Adresa: Praha, Hlubočepy, Pod Habrovou 490/8, PSČ 15200
Telefon: 554 721170
E-mail: info@vilaprag.cz
2. Provozovatel
LEVI, spol. s r.o.
Sídlo: Brno, Pisárky, Kalvodova 121/23, PSČ 60200
IČ: 15526119, DIČ: CZ15526119
3. Provozní doba
Celoroční provoz
Ubytování hostů: od 14:00, opuštění pokoje do 10:00
4. Typ ubytování
Typ ubytovacího zařízení: ubytovací jednotka
Ubytování není poskytováno na dobu delší než dva měsíce v období šesti měsíců po sobě jdoucích.
Maximální kapacita: 9 osob
5. Vybavenost ubytovacího zařízení
Počet pokojů: 5
Další prostory: obývací pokoj, jídelna s kuchyňským koutem, zasedací místnost
6. Parametry prostředí
Větrání je zajištěno přirozeně.
Vytápění: plynovým kotlem, řízené systémem.
Osvětlení: denní a umělé.
Úprava povrchů: podlahové krytiny, keramické obklady, omyvatelné a dezinfikovatelné povrchy.Zásobování pitnou vodou a ohřev vody:
Zdroj pitné vody: vodovodní řad.
Ohřev teplé vody: plynovým kotlem, řízené systémem.
Odkanalizování: veřejná kanalizace.

7. Likvidace odpadů
Vyprazdňování a desinfekce odpadkových košů: denně.
Běžné třídění odpadů, ukládání mimo objekt, odvoz 1× týdně (Pražské služby a.s.).
8. Zaměstnanci
Počet zaměstnanců: 1 – správce
Ochranné pomůcky: pracovní obuv, kalhoty, triko
9. První pomoc
Lékárnička je vybavena dle charakteru poskytovaných služeb.
Kontrola: 1× za 3 měsíce
10. Úklid je prováděn externí firmou
Úklid: Denně, nebo ihned po znečištění, včetně vysávání koberců a čištění hladkých povrchů.
Úklidové prostředky jsou skladovány odděleně a na místě k tomu určené.
Desinfekce, desinsekce a deratizace jsou prováděny průběžně. V případě výskytu původců a přenašečů infekčních onemocnění a zvýšeného výskytu škodlivých a epidemiologicky významných členovců, hlodavců a dalších živočichů je prováděna speciální ochranná dezinfekce, dezinsekce.
Všeobecný úklid: 1× za 3–4 měsíce, včetně čištění matrací a mytí oken.
Manipulace s prádlem: Praní zajišťuje smluvní prádelna, včetně obalů. Čisté prádlo je skladováno odděleně. Použité prádlo je ihned odkládáno do uzavřených obalů a následně prané. Prádlo se nesmí třepat ani přetřiďovat v ubytovací části.
11. Pravidla ubytování
Host se při příjezdu hlásí telefonicky správci.
Ubytování je poskytováno na základě smlouvy o ubytování, popř. objednáno online.
Host od správce obdrží klíč od objektu, je povinen předejít jeho ztrátě nebo poškození.
Host je povinen uhradit cenu za ubytování dle platného ceníku (předem).
12. Povinnosti hosta
Seznámit se a dodržovat provozní řád.
Užívat prostory určené k ubytování řádně, udržovat pořádek a čistotu.
Chrání vybavení zařízení před poškozením, škodu neprodleně hlásí správci.
V době od 22:00 do 6:00 dodržovat noční klid.
Při odchodu z objektu uzavřít vodovodní uzávěry, zhasnout světla, vypnout spotřebiče a uzavřít okna.
Při odjezdu odevzdat klíče správci.
13. Zásady prevence infekčních onemocnění
Při výskytu horečnatého nebo průjmového onemocnění host neprodleně informuje správce.
V případě hromadného výskytu (3 a více případů) zařízení informuje hygienickou stanici.
14. Zásady BOZP a PO
Zaměstnanci jsou pravidelně školeni v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany.
Hosté jsou povinni dodržovat pokyny týkající se bezpečnosti a ochrany zdraví.
15. Zákazy
Kouření je povoleno pouze ve vyhrazených prostorách. V objektu je kouření zakázáno.
Bez souhlasu provozovatele je zakázáno provádět podstatné změny v pokojích, přemisťovat nábytek, odnášet vybavení apod.
Zvířata jsou povolena pouze po dohodě s provozovatelem.
16. Závěrečná ustanovení
Tento provozní řád je závazný pro všechny hosty i zaměstnance zařízení.Provozní řád je umístěn u vchodu do objektu a na webových stránkách zařízení.
Za dodržování řádu odpovídá provozovatel.
Vypracoval: Michal Sorge
Datum zpracování: 25.05.2025
Mgr. Milan Vitula, jednatel